مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 11:062023-07-15ورزشي

از استقبال پرشور مردم شهرم شوکه شدم/ برخی فکر می کنند میلیاردی پاداش گرفته ایم


عضو تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران پس از قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی قزاقستان، اولین تجربه حضورش در این مسابقات را خوب توصیف کرد و گفت: - ایسنا/کرمانشاه عضو تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران پس از قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی قزاقستان، اولین تجربه حضورش در این مسابقات را خوب توصیف کرد و گفت: پس از بازگشت به کرمانشاه، از استقبال پرشور مردم شهرم "کوزران" شوکه شدم.

مسعود امامی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به قهرمانی تیم ملی ایران در مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا، اظهار کرد: باتوجه به اینکه این مسابقات حکم انتخابی پارالمپیک پاریس را داشت، همه تیم ها با تمام قوا در آن شرکت کرده بودند.

وی افزود: تیم ملی ایران سال گذشته با قهرمانی در مسابقات جهانی توانسته بود این سهمیه را کسب کند، برای همین سهمیه المپیک به تیم دوم این رقابت ها یعنی قزاقستان رسید.

ملی پوش والیبال نشسته ایران به میزبانی قزاقستان در این رقابت ها هم اشاره کرد و گفت: قزاق ها تلاش زیادی کردند قهرمان این رقابت ها شوند و حتی دو مرحله اردو پیش از برگزار رقابت ها با ایران داشتند.

روز فینال مسابقات هم که برابر تیم ما قرار گرفتند، جو ورزشگاه بسیار سنگین و به نفع آنها بود، اما خوشبختانه تیم ایران با توجه به برتری فنی، تکنیکی و قدرتی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از استقبال پرشور مردم شهرم شوکه شدم/ برخی فکر می کنند میلیاردی پاداش گرفته ایم

از استقبال پرشور مردم شهرم شوکه شدم/ برخی فکر می کنند میلیاردی پاداش گرفته ایم