مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-22اقتصادي

نرخ دستگاه های بازی نباید خارج از تعرفه مصوب باشد


قیمت های دستگاه های شهربازی نباید خارج از تعرفه مصوب باشد و باید قیمت ها در بنرهای چاپ شده در کنار باجه بلیط دستگاه ها جهت نمایش به عموم شهروندان نصب شود.

- اردبیل- عضو شورای شهر اردبیل گفت: قیمت های دستگاه های شهربازی نباید خارج از تعرفه مصوب باشد و باید قیمت ها در بنرهای چاپ شده در کنار باجه بلیط دستگاه ها جهت نمایش به عموم شهروندان نصب شود.

حبیب فتحی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص تعرفه بها بلیط دستگاه های بازی بوستان های شهر اردبیل اظهار کرد: موضوع اصلی در بحث وسایل بازی در سطح شهر این است که تعدادی از این دستگاه ها در دوره پنجم شورا از رده خارج شده بودند اما متأسفانه در این دوره مجوز فعالیت آنها تمدید شده است.

وی با بیان اینکه ما در مقابل رشد و نمو کودکان مسئول هستیم، گفت: نباید از دستگاه ها و تجهیزاتی برای تفریح کودکانمان استفاده کنیم که عمر فعالیت آنها به اتمام رسیده است که باید به این موضوع توجه داشت.

عضو شورای شهر اردبیل همچنین در خصوص تصویب تعرفه دستگاه های بازی بوستان های شهر و شورابیل بیان کرد: بارها به مدیریت شورابیل نیز تذکر داده ایم که قیمت های مصوب شده دستگاه های بازی نباید از خارج از تعرفه بوده و قیمت ها را در بنرهای چاپ شده در کنار باجه بلیط دستگاه ها جهت نمایش به عموم شهروندان نصب کند اما متأسفانه تا کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ دستگاه های بازی نباید خارج از تعرفه مصوب باشد

نرخ دستگاه های بازی نباید خارج از تعرفه مصوب باشد