مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 13:402023-06-28ورزشي

تربیت تعطیل پذیر نیست


مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: گرچه ظاهرا در مدارس بسته است ولی تربیت در قالب برنامه های فرهنگی و ورزشی تابستانه در سطح استان زنجان ادامه دارد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: گرچه ظاهرا در مدارس بسته است ولی تربیت در قالب برنامه های فرهنگی و ورزشی تابستانه در سطح استان زنجان ادامه دارد.

علی اسماعیلی پیش از ظهر امروز (7 تیرماه) در آیین افتتاحیه فعالیت های تابستانی دانش آموزی استان زنجان، با بیان اینکه جهاد تبیین مورد تاکید است و برنامه ها با این محور برنامه ریزی می شود، اظهار کرد: در خصوص جهاد تبیین، مقام معظم رهبری این فریضه را برای کسانی که در حوزه فرهنگ و آموزش کار می کنند، واجب دانسته و امر فرموده اند که در این حوزه وارد شویم.

وی تصریح کرد: اگر به جهاد تبیین از دو منظر نگاه کنیم، در نگاه اول اگر در قالب خدمات و نیازمندی های جامعه در خدمت مردم باشیم جهاد تبیین محقق خواهد شد.

در گام دوم انجام و تبیین کارهای فرهنگی و هنری و بیان آن چیزی که اتفاق اقتاده و آن چیزی که در هویت ملی، ایرانی و اسلامی داریم، است که در برنامه های تابستانی نیز به این نکته توجه شده است.

این مسئول با تاکید بر هم افزایی در اجرای برنامه های تابستانی آموزش وپرورش، افزود: برنامه ها و فعالیت های تابستان امسال در ذیل چندین هدف تعریف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت تعطیل پذیر نیست

تربیت تعطیل پذیر نیست