مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:102023-07-03بين الملل

دستورات فوری ماکرون به اعضای دولت در رابطه با اعتراضات


رییس جمهوری فرانسه، با اشاره به ناآرامی های کنونی و آنچه می تواند منجر به رویدادهای مشابه شود، دستور داده یک کار دقیق و طولانی مدت برای درک آنچه در فرانسه رخ داده است، - رییس جمهوری فرانسه، با اشاره به ناآرامی های کنونی و آنچه می تواند منجر به رویدادهای مشابه شود، دستور داده یک کار دقیق و طولانی مدت برای درک آنچه در فرانسه رخ داده است، آغاز شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دستورات امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه به اعضای دولتش شامگاه یکشنبه در کاخ الیزه طی نشستی در ستاد عملیات با هدف غلبه بر ناآرامی ها و شناسایی علل ناآرامی های فرانسه از 27 ژوئن مطرح شد.

شبکه فرانسوی BFMTV گزارش داد، این دیدار قبلاً در دستور کار رییس جمهوری فرانسه نبوده و حاکی است که رییس جمهوری فرانسه به جرالد دارمنن، وزیر کشور و اریک دوپون مورتی وزیر دادگستری دستور داده است تا تمام اقدامات لازم را برای کاهش ناآرامی در کشور انجام دهند.

این شبکه تلویزیونی به نقل از ماکرون گزارش داد، دولت در کنار پلیس و ژاندارم ها خواهد بود و وزرای کشور و دادگستری تمام تلاش خود را کرده و هر کاری لازم بوده را برای برقراری نظم انجام داده اند.

گفتنی است، امانوئل ماکرون با شهرداران آسیب دیده از ناآرامی ها نیز دیدار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات فوری ماکرون به اعضای دولت در رابطه با اعتراضات

دستورات فوری ماکرون به اعضای دولت در رابطه با اعتراضات