مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-15اقتصادي

آماده سازی روسیه برای صادرات کمتر نفت


صادرات نفت روسیه از بنادر غربی این کشور در راستای عمل به وعده کاهش عرضه، قرار است ماه آینده بین 100 تا 200 هزار بشکه در روز نسبت به سطح صادرات ژوییه کاهش پیدا کند.

- صادرات نفت روسیه از بنادر غربی این کشور در راستای عمل به وعده کاهش عرضه، قرار است ماه آینده بین 100 تا 200 هزار بشکه در روز نسبت به سطح صادرات ژوییه کاهش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تولیدکنندگان اوپک پلاس شامل روسیه به منظور حمایت از قیمت ها، از نوامبر عرضه خود را کاهش داده اند.

مسکو ماه جاری متعهد شد که صادرات خود را در اوت به میزان 500 هزار بشکه در روز کاهش دهد و همزمان، عربستان سعودی اعلام کرد کاهش تولید یک میلیون بشکه ای خود را در ماه میلادی آینده، ادامه می دهد.

از آنجایی که روسیه مبنای کاهش خود را اعلام نکرده است، تحلیلگران و معامله گران می گویند رصد این کاهش عرضه، دشوار خواهد بود.

اما بر اساس اطلاعات منابع بازرگانی و داده های رفینیتیو آیکان، کاهش عرضه در اوت، کاهش صادرات بین ماه های مه و ژوییه که به 500 هزار بشکه در روز بالغ می شود را عمیق تر خواهد کرد.

بارگیری نفت از بنادر غربی روسیه مانند پریمورسک و اوست لوگا در دریای بالتیک و بندر نووراسییسک در دریای سیاه، قرار است در ماه جاری به 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی روسیه برای صادرات کمتر نفت

آماده سازی روسیه برای صادرات کمتر نفت