مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-04پزشكي

انجام موفقیت آمیز دو عمل جراحی قلب باز اورژانسی در کاشان


مدیر مرکز آموزشی، درمانی شهید بهشتی کاشان از انجام موفقیت آمیز دو عمل جراحی قلب باز اورژانسی در یک روز در این مرکز درمانی خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر مرکز آموزشی، درمانی شهید بهشتی کاشان از انجام موفقیت آمیز دو عمل جراحی قلب باز اورژانسی در یک روز در این مرکز درمانی خبر داد.

سید مهدی موسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دو بیمار 54 و 74 ساله که به علت درد در قفسه سینه و با تشخیص سندرم حاد کرونری در بخش اورژانس این مرکز بستری شده بودند، پس از انجام اقدامات تشخیصی توسط استادان گروه قلب، برای انجام اورژانسی جراحی قلب باز به بخش اتاق عمل قلب منتقل شدند.

وی افزود: عمل جراحی قلب برای هر دو بیمار هشت ساعت متوالی طول کشید که با تلاش استادان گروه قلب، پرسنل بخش آنژیوگرافی و تیم پزشکی و کادر اتاق عمل جراحی قلب باز این مرکز، جراحی هر دو بیمار با موفقیت انجام شد.

مدیر مرکز آموزشی، درمانی شهید بهشتی کاشان، افزود: عمل جراحی قلب باز، یکی از عمل های پر ریسک است که با توجه به شرایط اورژانسی بیمار، امکان بررسی کامل بیمار و تعدیل ریسک فاکتورهای بیمار نظیر کنترل قند خون و فشارخون بالا در شرایط اورژانس وجود ندارد.

موسوی تصریح کرد: بیماران قلبی بهتر است ضمن رعایت شرایطی مثل کنترل استرس و رژیم غذایی خود، حتماً دستورهای دارویی و کنترلی پزشکان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام موفقیت آمیز دو عمل جراحی قلب باز اورژانسی در کاشان

انجام موفقیت آمیز دو عمل جراحی قلب باز اورژانسی در کاشان