مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-26حوادث

سقوط پژو از ارتفاع 5 متری در بزرگراه شهید بابایی / هر 6 سرنشین زنده ماندند


سواری پژو از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل از ارتفاع پنج متری به رمپ زیرگذر بزرگراه شهید بابایی سقوط کرده و بر روی سقف متوقف شد.

- سواری پژو از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل از ارتفاع پنج متری به رمپ زیرگذر بزرگراه شهید بابایی سقوط کرده و بر روی سقف متوقف شد.

هر شش مصدوم که آسیب دیدگی برخی از آنان شدید هم بود، برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف و سقوط یک دستگاه سواری پژو از ارتفاع پنج متری در بزرگراه شهید بابایی خبر داد.

  سید جلال ملکی ، در این باره گفت: در ساعت 22:38 یکشنبه شب یک مورد حادثه رانندگی به در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، مقابل شهرک شهید بهشتی به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام کرد.

  وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل گفت: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه سواری پژو 206 و یک دستگاه سواری پژو 405 رخ داده و در جریان این تصادف سواری پژو 405 از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل های میانه مسیر و پایه های یک ترانس برق از ارتفاع حدود پنج متری به رمپ زیرگذر بزرگراه شهید بابایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط پژو از ارتفاع 5 متری در بزرگراه شهید بابایی / هر 6 سرنشین زنده ماندند

سقوط پژو از ارتفاع 5 متری در بزرگراه شهید بابایی / هر 6 سرنشین زنده ماندند