مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:512023-07-01حوادث

فوت و مصدومیت 29 نفر در روز پر حادثه اصفهان


عباس عابدی سخنگوی اورژانس اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ساعت 13 و 58 دقیقه روز گذشته حادثه غرق شدگی در چاه آب کشاورزی واقع در فریدونشهر روستای مسیح به اورژانس گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله یک واحد امدادی اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شد، افزود: در این حادثه 2 مرد مصدوم شده بودند که به درمانگاه روستا منتقل شدند.

عابدی بیان کرد: در حادثه ای دیگر ساعت 14 و 28 دقیقه انحراف پراید در جاده لنجان-چمگردان روبروی شرکت بازیافت به اورژانس اعلام شد که بلافاصله 2 واحد امدادی اورژانس 115 و یک کد هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

  7 مصدوم در انحراف پراید مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان بیان کرد: این حادثه 7 مصدوم شامل 4خانم و یک آقا و 2 کودک پسر داشت که 6 مصدوم حادثه به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند و یک نفر از آن ها مراقبت سرپایی دریافت کرد.

وی بیان کرد: در حادثه ای دیگر در خمینی شهر حریق خودروی سواری ال 90  در پارکینگ یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان پاسداران به اورژانس گزارش شد.

عابدی افزود: در پی دود و شعله ناشی از حریق، سه نفر شامل یک زن 48 ساله و یک دختر و پسر 19 ساله در طبقه فوقانی ساختمان و یک زن 84 ساله در طبقه همکف محبوس و دچار دودزدگی شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت و مصدومیت 29 نفر در روز پر حادثه اصفهان

فوت و مصدومیت 29 نفر در روز پر حادثه اصفهان