مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-17اقتصادي

خسارت روزانه 30 میلیون دلاری آمریکا با تعطیلی استودیوهای فیلم سازی


اتحادیه هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا اعلام کرد که اعتصاب هنرپیشه های این کشور روزانه 30 میلیون دلار برای دولت هزینه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از الجزیره، برای اولین بار در 63 سال گذشته استودیوهای هالیوود با اعتصاب دوگانه انجمن نویسندگان (WGA) و همچنین اتحادیه بازیگران (SAG-AFTR) مواجه شده است که در نتیجه آن بسیاری از تولیدات این صنعت پردرآمد سینما و تلویزیون در سراسر ایالات متحده و خارج از این کشور متوقف شده است.

انجمن بازیگران هالیوود که شامل بیش از 160 هزار عضو بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکاست، در پی شکست مذاکرات با استودیوها از جمعه گذشته دست به اعتصاب زده است.

انجمن نویسندگان سینما و تلویزیون آمریکا نیز از ماه می گذشته اعتصاب کردند.

الجزیره نوشت: صنعت فیلم و تلویزیون از اقتصاد خلاق پویا در هر کشوری پشتیبانی می کند و افراد را در انواع مهارت ها و مشاغل به کار می گیرد و در آمریکا نیز موتور محرک اقتصاد این کشور محسوب می شود، بنا بر این گزارش، اتحادیه هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (Sag-Aftra) اعلام کرده است که اعتصاب در هالیوود علاوه بر توقف تولیدات تلویزیونی و سینمایی در آمریکا روزانه 30 میلیون دلار برای دولت آمریکا هزینه دارد و بخصوص بر اقتصاد شهری لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا تاثیرگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت روزانه 30 میلیون دلاری آمریکا با تعطیلی استودیوهای فیلم سازی

خسارت روزانه 30 میلیون دلاری آمریکا با تعطیلی استودیوهای فیلم سازی