مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 18:352023-07-22سياسي

ماه محرم بهترین زمان برای تعمق به سیره اهل بیت (ع) است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: ماه محرم بهترین زمان برای توجه و تعمق به سیره اهل بیت (ع) به ویژه سیدالشهدا (ع) است و باید از آن بهره ویژه برد.

- کرج- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: ماه محرم بهترین زمان برای توجه و تعمق به سیره اهل بیت (ع) به ویژه سیدالشهدا (ع) است و باید از آن بهره ویژه برد.

سعید جابری انصاری در گفت وگو با خبرنگار مهر با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) تحول شگرفی در جهان اسلام به وجود آورد که مهمترین آنها احیای دین بود.

وی بیان کرد: اگر واقعه عاشورا و از خودگذشتی اهل بیت (ع) نبود امروز اسلام واقعی وجود نداشت و دیدن صحیح به دست ما نمی رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: ماه محرم بهترین زمان برای توجه و تعمق به سیره اهل بیت (ع) به ویژه سیدالشهدا (ع) است و باید از آن بهره ویژه برد.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم اگر در کنار عزاداری ها به فلسفه قیام عاشورا توجه شود می توان شاهد ارتقای فرهنگ عاشورایی در جامعه باشیم.

جابری انصاری گفت: یکیی از مهمترین ارکان قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر که نیاز جدی امروز در جامعه محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه محرم بهترین زمان برای تعمق به سیره اهل بیت (ع) است

ماه محرم بهترین زمان برای تعمق به سیره اهل بیت (ع) است