مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:102023-07-02ورزشي

پیش بینی ثبت نام 60 هزار بسیجی در پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی برای غنی سازی اوقات فراغت حداقل 60 هزار نفر در پایگاه های بسیج این استان خبر داد.

- کرمانشاه- معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی برای غنی سازی اوقات فراغت حداقل 60 هزار نفر در پایگاه های بسیج این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سعید بهشتی راد ظهر یکشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های اوقات فراغت در پایگاه های مقاومت بسیج محلات استان کرمانشاه طی تعطیلات تابستان سال جاری که در سالن جلسات ستاد فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: 60 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان های این استان میزبان نوجوانان و جوانان برای برگزاری کلاس های مختلف هستند.

وی با اشاره به اینکه هر پایگاه آمادگی ثبت نام حداقل یک هزار نفر و در مجموع 60 هزار نفر را دارد، افزود: در این پایگاه ها کلاس های مختلفی از جمله ورزشی، هنری، مهارت آموزی، مباحث اعتقادی و… در 2 بخش خواهران و برادران برگزار می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه با آموزش و پرورش نیز در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تفاهم نامه منعقد شده است، خاطر نشان کرد: ثبت نام در این کلاس ها از یکم تیر ماه سال جاری آغاز و ثبت نام و حضور در این کلاس ها کاملاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ثبت نام 60 هزار بسیجی در پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت

پیش بینی ثبت نام 60 هزار بسیجی در پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت