مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:402023-06-25سياسي

سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی تأسیس شد


هیات امنای جهاددانشگاهی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه خود اساسنامه «سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی» را تصویب کرد.

- هیات امنای جهاددانشگاهی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه خود اساسنامه سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی را تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاددانشگاهی، در یکصد و شصت و چهارمین جلسه هیات امنای این نهاد اساسنامه سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی به تصویب رسید.

این سازمان باهدف برنامه ریزی، اجرا، نظارت و ایجاد هماهنگی در فعالیت های جهاددانشگاهی در زمینه نشر، کتاب، مطالعه و ترویج گفتمان علم مبتنی بر گفتمان انقلاب اسلامی تأسیس شده است.

تولید و انتشار متون علمی و فرهنگی موردنیاز کشور به ویژه دانشگاه ها، اجرای رویدادهای ترویجی و فرهنگی در زمینه کتاب، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم در سطح ملی و بین المللی، اجرای طرح های مطالعاتی در زمینه نشر، فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در زمینه های مذکور از مهم ترین وظایف این سازمان است.

نظارت بر عملکرد مراکز انتشاراتی و برنامه های فرهنگی جهاددانشگاهی در زمینه کتاب و مطالعه و ترویج گفتمان علم در سراسر کشور و توسعه فناوری های نوین در حوزه نشر و کتاب از دیگر وظایف این سازمان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی تأسیس شد

سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاددانشگاهی تأسیس شد