مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 20:252023-06-26سياسي

سردار سلامی: عده ای هم که فریب خورده اند برمی گردند


بزرگترین آرزوی ما خوشبختی و سعادت مردم است، بدخواه یک نفر حتی کسانی که دشمن ما هستند نیستیم؛ معتقدیم آن عده ای هم که فریب خورده اند برمی گردند کما اینکه افرادی هم فهمیدند که اشتباه فکر می کردند و برگشتند.

- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضور هیچ مسلحی برای فتنه گری در این سرزمین قابل تحمل نبوده و ایران جای جولان خائنان به استقلال و امنیت کشور نیست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرلشکر حسین سلامی روز دوشنبه در آیین معارفه فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در سنندج اظهار کرد: وقتی ما می توانیم با این واژه ها برای جامعه خود شخصیت بسازیم، چرا به دشمن اجازه عرضه اندام بدهیم و البته همه می دانند این سرزمین جای جولان دادن خائنان به استقلال و امنیت کشور نیست.

  وی ادامه داد: فتنه گران و افراد وابسته به معاندان، نگاهشان، چشمانشان به سمت دشمن است؛ مثل آنان می میرند و کلامشان پژواک صدای دشمن است انگار وقتی حرف می زنند کلمات دشمن را ترجمه می کنند.

  فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: کردستان یک طبیعت بسیار باصلابت و سربلند کوهسارهای بلند، رفیع و سربه فلک کشیده با امتدادهای وسیع روی زمین دارد و شاید دفعات قبل هم گفته باشم، مردم عزیز کردستان تجلی طبیعت آن هستند یعنی آنچه ما در این طبیعت استثنایی می بینیم در شخصیت مردم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: عده ای هم که فریب خورده اند برمی گردند

سردار سلامی: عده ای هم که فریب خورده اند برمی گردند