مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-18سياسي

مبنای نظارتی شورای نگهبان در انتخابات رعایت اصل بی طرفی است


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان بر ضرورت برگزاری سالم و پرشور انتخابات تاکید کرد و گفت: هدف از انتخابات اعتلای نظام با تحقق مردم سالاری دینی است.

- ایسنا/زنجان رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان بر ضرورت برگزاری سالم و پرشور انتخابات تاکید کرد و گفت: هدف از انتخابات اعتلای نظام با تحقق مردم سالاری دینی است.

محمدجواد محمدی شامگاه دیروز (26 تیرماه) در دیدار با اعضای ستاد انتخابات استان با بیان اینکه مبنای نظارتی شورای نگهبان در انتخابات، مُر قانون و رعایت اصل بی طرفی است، اظهار کرد: این مولفه ها موجب تقویت هرچه بیشتر اعتماد و اطمینان بخشی در مردم است و دقیقا نقطه مقابل اهداف دشمنان است.

وی ضمن توصیه به عوامل نظارت و اجرایی در عمل به قانون و عدم جانب داری در برگزاری انتخابات، تصریح کرد: الحمدلله در جهت هم افزایی و ایجاد انسجام بین هیئت های اجرایی و نظارت در استان اتفاق های خوبی افتاده است.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان خاطرنشان کرد: شورای نگهبان را بیشتر با انتخابات می شناسند در حالی که این نهاد رسالت حفاظت و پاسداری از اسلامیت و جمهوریت نظام را بر عهده دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبنای نظارتی شورای نگهبان در انتخابات رعایت اصل بی طرفی است

مبنای نظارتی شورای نگهبان در انتخابات رعایت اصل بی طرفی است