مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 07:202023-07-18اقتصادي

دروغی نداریم همه چیز روشن است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: اگر تلاش های مدیریت عالی استان در جذب اعتبارات بی سابقه طی یک دهه گذشته ناراستی و کاستی قلمداد شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمد فرشکاران صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سال 1400 مجموع اعتبار مصوب استان رقم یک هزار و 500 میلیارد تومان بوده و 57 درصد این اعتبارات جذب شد که 34 درصد آن نیز به صورت اوراق بوده است؛ اما در سال 1401 علاوه بر اعتبارات استانی تنها از بابت اعتبارات سفر اول رییس جمهور به استان 9 هزار میلیارد تومان اعتبار جذب شده است.

وی تصریح کرد: اگر این رقم را با اعتبارات عمومی جمع ببندیم در واقع بیش از 10 هزار میلیارد تومان اعتبار وارد استان شده که رقم چشمگیری است.

فرشکاران افزود:  95 درصد این اعتبارات در دستگاه های اجرایی استان جذب شده و بیش از 85 درصد آن برای تکمیل بزرگراه ها، سدها، پایاب سدها، راه های روستایی، نقاط حادثه خیز، انتقال آب، فاضلاب و غیره هزینه شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ابراز داشت: در دور دوم سفر هم توانستیم بیش از یک هزار میلیارد تومان از منابع سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص دریافت کنیم که صرف پیشرفت و تکمیل پروژه های عمرانی استان خواهد شد و قطعا در تکمیل زیرساخت ها و در مجموع رشد و توسعه استان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغی نداریم همه چیز روشن است

دروغی نداریم همه چیز روشن است