مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 23:102023-07-17سياسي

قانون انتخابات دهه شصت پاسخگوی نیازهای امروز کشور نیست


با قانونی که برای دهه شصت تنظیم شده است نمی توان در سال 1402 پاسخگوی نیازهای انتخاباتی بود و باید قانون اصلاح و جامع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی کدخدایی بعد از ظهر دوشنبه در همایش بزرگداشت سالروز تأسیس شورای نگهبان در استان قزوین اظهار کرد: شبکه نظارت شورای نگهبان یک شبکه اداری نیست بلکه کسانی که علاقه مند به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و خود را مدیون خون شهدا می دانند در این مسیر گام برمی دارند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با هزینه زیادی شکل گرفت و آنچه که موجب موفقیت این حرکت شد نفس الهی حضرت امام (ره) بود که همه ما را جمع ومسیر را مشخص کرد و با لطف خداوند ما در بهمن 1357 به پیروزی رسیدیم و بعد از آن بلافاصله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستقر شد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان بیان کرد: شعار اولیه نظام جمهوری اسلامی ایران اجرای احکام اسلامی بود و این خواست خیلی روشن و صریح از سوی مردم و امام (ره) مطرح می شد و آثار و اسناد آن نیز در تاریخ و رسانه ها موجود است و مسئله ای نیست که پنهان باشد که حرکت امام (ره) یک حرکت بر اساس موازین اسلامی و آموزه های اسلام و با مشارکت مردم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون انتخابات دهه شصت پاسخگوی نیازهای امروز کشور نیست

قانون انتخابات دهه شصت پاسخگوی نیازهای امروز کشور نیست