مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 00:302023-06-29اقتصادي

وقتی مشکلات قطار حومه ای تهران-پیشوا پایان ندارد


بازدید استاندار تهران و وزیر تعاون از وضعیت بغرنج قطارهای حومه ای تهران-پیشوا سبب نشده که از این مشکلات کاسته شود و گویی سریال این نابسامانی ها پایانی ندارد.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: بیش از دو دهه است، که احداث مترو مسیر ورامین به تهران به یکی از وعده های مسئولین تبدیل شده است و در وعده ها مترو را می سازند و احداث می کنند، اما فعلاً که در میان این حجم از وعده ها خبری از راه اندازی مترو نیست، که هیچ، همین قطار حومه ای است، که مدتی کج دار و مریض به مردم این منطقه خدمات می داد، آنچنان کاهش کیفیتی در ارائه خدمات داشته، که صدای همه را در آورده است.

یک ماه از بازدید وزیر کار و 20 روز از بازدید استاندار تهران می گذرد این مشکلات از خرابی های متعدد گرفته تا تأخیرهای چند ساعته مدتی است، به روشن نکردن کولر و تهویه نامناسب رسیده است، حدوداً یک ماه پیش و 10 خرداد ماه بود، که پس از اعتراضات متعدد مردمی و انتقادات چندباره امام جمعه موقت ورامین در تریبون نماز جمعه شاهد بازدید سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قطار حومه ای ورامین به تهران بودیم.

10 روز بعد یعنی 20 خردادماه نیز علیرضا فخاری استاندار تهران از وضعیت قطار حومه ای تهران- ورامین بازدید و با مسافران و استفاده کنندگان از قطار دیدار کرد، تا خیال همه بابت اتخاذ تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مشکلات قطار حومه ای تهران-پیشوا پایان ندارد

وقتی مشکلات قطار حومه ای تهران-پیشوا پایان ندارد