مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 23:102023-07-20بين الملل

هتک قرآن سناریوی صهیونیسم برای ایجاد فتنه بین مسلمین و مسیحیت است


اتحادیه علمان مسلمین عراق با انتقاد از سیاست های دوگانه غرب گفت: تظاهرات ضد همجنس بازی در اروپا را ممنوع می کنند، در مقابل به راحتی با لابی صهیونیست ها مجوز توهین به قرآن صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اتحادیه علمای مسلمان استان دیاله عراق با محکوم کردن عاملان پشت پرده هتک حرمت به مقدسات مسلمان در سوئد اعلام کرد: بیش از 100 سال است که تفکر صهیونیسم جهانی به دنبال آشوب و فتنه انگیزی میان مسلمانان و مسیحیان است.

وبگاه خبری المعلومه عراق شامگاه پنج شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که شیخ جبار المعموری رییس اتحادیه علمای مسلمان استان دیاله عراق با اشاره به دست های پنهان صهیونیست ها در فتنه انگیزی میان مسلمانان و مسیحیان در اروپا تصریح کرد که اینگونه فتنه انگیزی هایی با رنگ دینی و توهین به مقدسات دینی بیش از ده بار است که طی سال های گذشته در غرب و به ویژه در سوئد با اتاق فکر صهیونیسم جهانی تکرار شده است.

این روحانی عراقی با انتقاد از سیاست های دوگانه و متناقض غربی ها به ممانعت از صدور مجوز تظاهرات ضد رواج همجنس بازی اشاره کرد و افزود: از سویی شاهد اینگونه تناقض ها در غرب هستیم و از سوی دیگر شاهد ارائه مجوز به هتک حرمت مسلمانان در غرب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک قرآن سناریوی صهیونیسم برای ایجاد فتنه بین مسلمین و مسیحیت است

هتک قرآن سناریوی صهیونیسم برای ایجاد فتنه بین مسلمین و مسیحیت است