مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-03سياسي

سازمان استاندارد کردستان همکاری و همگرایی جدی با دانشگاەها داشتە باشد


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: سازمان استاندارد می بایست همکاری و همگرایی جدی با دانشگاە ها و پارک علم و فناوری داشتە باشد.

- ایسنا/کردستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: سازمان استاندارد می بایست همکاری و همگرایی جدی با دانشگاە ها و پارک علم و فناوری داشتە باشد.

مهدی رمضانی امروز (12تیر) در مراسم تودیع و معارفە سرپرست استاندارد کردستان اظهار کرد: سازمان استاندارد در حوزە تولید، خدمات، تضمین و اصالت کیفیت نقش جدی دارد.

وی عنوان کرد: در یک دهە اخیر محور اصلی شعارهای سال و تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزە شعار اقتصادی و تاکید بر تولید و حمایت از کالای ایرانی بودە است.

رمضانی عنوان کرد: محبوبیت تولیدات ایرانی در بین مردم و صادرات محصولات ایرانی بە خارج کشور نیازمند حضور موثر استاندارد است؛ زیرا استاندارد نقش مکمل و تسهیل گر را دارد و برخلاف تصور عامە یک سازمان تسهیل گر و مشوق تولید است.

وی اضافە کرد: استاندارد کردستان باید استانداردهای فعلی خود را افزایش و روند بروکراتیک کار را مدنظر قرار دهند و ضمن تسریع در روند تولید، اصالت و دقت کیفیت را مدنظر قرار دهند.

رمضانی تصریح کرد: خوشبختانە کشور ما در دهە پنجم انقلاب اسلامی بە یک کشور قدرتمند تبدیل شدە بە گونەای کە امروزە حتی فکر تهاجم نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان استاندارد کردستان همکاری و همگرایی جدی با دانشگاەها داشتە باشد

سازمان استاندارد کردستان همکاری و همگرایی جدی با دانشگاەها داشتە باشد