مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 18:502023-07-22حوادث

کشف 105 گوشی هوشمند سرقتی در هنگ تایباد


فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف 105 گوشی هوشمند سرقتی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تایباد، سردار مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای استان ، مرزبانان هنگ مرزی تایباد حین کنترل و بازرسی خودروها در پست کنترل و مراقبت مرزی 17 شهریور موفق به کشف 105 دستگاه تلفن همراه قاچاق طی 2 عملیات جداگانه  شدند .

وی ادمه داد: مرزبانان هنگ مرزی تایباد در حین عبور مسافرین به چند تبعه افغان مشکوک شده و پس از بازرسی آنها موفق شدند 105 گوشی هوشمند سرقتی را که به طرز بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف نمایند .

سرتیپ دوم  مجید شجاع تصریح کرد: در عملیات اول مرزبانان از یک تبعه افغانستانی 88 گوشی و در عملیاتی دیگر 17 گوشی سرقتی را 10 تبعه افغان کشف کردند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:کارشناسان ارزش ریالی گوشی های تلفن هوشمند سرقتی را 15 میلیارد و 395 میلیون ریال برآورد نمودند و مرزبانان، راننده و متهمین را دستگیر و به همراه گوشی های مکشوفه تحویل مراجع ذی الصلاح دادند .

این مقام مسئول مرزبانی استان در ادامه نیز بیان داشت: گوشی های سرقتی تحویل اداره آگاهی می شود و پس از ثبت و استعلام از سامانه مربوطه تحویل صاحبان اصلی آن در سراسر کشور خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 105 گوشی هوشمند سرقتی در هنگ تایباد

کشف 105 گوشی هوشمند سرقتی در هنگ تایباد