مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-08بين الملل

حزب الله لبنان: دولت جلوی نقض های اسراییل در روستای غجر را بگیرد


رییس هیئت شرعی حزب الله لبنان در سخنانی از دولت و ملت کشورش خواست که جلوی اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در روستای مرزی «الغجر» را بگیرد.

- رییس هیئت شرعی حزب الله لبنان در سخنانی از دولت و ملت کشورش خواست که جلوی اقدامات غیرقانونی رژیم صهیونیستی در روستای مرزی الغجر را بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، شیخ محمد یزبک، رییس هیئت شرعی حزب الله لبنان از دولت و ملت لبنان خواست برای پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی در روستای الغجر تلاش جدی کنند.

وی گفت: دشمن اسراییلی با زیر پا گذاشتن حاکمیت لبنان و قطعنامه های سازمان ملل، به وسیله حصارکشی درحال جدا کردن بخشی از خاک ما در روستای الغجر است و این درحالی است که قطعنامه سازمان ملل آن را بخشی از خاک لبنان می داند.

شیخ یزبک از دولت لبنان خواست تا از طریق راه های قانونی سخت تلاش کند و از جامعه بین المللی و سازمان ملل بخواهد تا به این تخلفات پایان داده و دولت کنترل امور را در دست بگیرد.

حزب الله لبنان پنج شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود، نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به تازگی اقدامات خطرناکی را در بخش لبنانی روستای مرزی الغجر واقع در شمال این روستا انجام می دهند، بخشی که از سوی سازمان ملل به عنوان خاک لبنان شناخته می شود و هیچ بحث و مناقشه ای دربار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: دولت جلوی نقض های اسراییل در روستای غجر را بگیرد

حزب الله لبنان: دولت جلوی نقض های اسراییل در روستای غجر را بگیرد