مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-05اقتصادي

رتبه ایران در تولید علم مناسب است/ در کسب و کار رتبه آخر را داریم


مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به اینکه رتبه ایران در تولید علم مناسب است، گفت: ایران در حوزه کسب و کار در رتبه آخر دنیا یعنی در جایگاه 131 از 132 کشور قرار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، سومین رویداد تانای استان خراسان شمالی (توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری) در حوزه صنعت و رویداد سرمایه گذاری تا ثریا شهرستان اسفراین با همکاری پارک علم و فناوری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، و سپاه جوادالائمه(ع) استان به منظور همرسانی دستگاه های ارائه دهنده نیازهای فناورانه و شرکت های دانش بنیان برگزار شد.

صفدری مشاور معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در همایش تانا (توسعه و ارتقا زیست بوم نوآوری استان ها) صنعت که در اسفراین برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر رتبه ایران در دنیا در ارتباط با حوزه نوآوری 53 است.

اما رتبه ایران در تولید علم مناسب بوده و در جایگاه 15 دنیا قرار دارد.

وی با طرح این سوال که چرا در حوزه نوآوری نتوانسته ایم همچون رتبه تولید علم پیشرفت کنیم؟ بیان کرد: این مشکل از حوزه فناوری نشأت نمی گیرد؛ چرا که ما در حوزه کسب و کار در رتبه آخر دنیا یعنی در جایگاه 131 از 132 کشور قرار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه ایران در تولید علم مناسب است/ در کسب و کار رتبه آخر را داریم

رتبه ایران در تولید علم مناسب است/ در کسب و کار رتبه آخر را داریم