مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 22:202023-07-11ورزشي

ورزشکاران و فعالان ورزشی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند


مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: ورزشکاران و فعالان حوزه های ورزشی، تحت پوشش بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی قرار می گیرند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: ورزشکاران و فعالان حوزه های ورزشی، تحت پوشش بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی قرار می گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول چراغ سحر روز سه شنبه 20 تیرماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: فعالان حوزه های ورزشی اعم از ورزشکاران، اعضای تیم های ورزشی، قهرمانان ملی، مربیان و داوران ورزشی می توانند با عنوان بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد یا اختیاری از حمایت های بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی بهره مند شوند.

وی افزود: به استناد اصل 29 قانون اساسی و در راستای بندهای 1 و 5 سیاست های کلی تامین اجتماعی ابلاغی مقام معظم رهبری، برخورداری از تامین اجتماعی به لحاظ پوشش بیمه بازنشستگی، ازکارافتادگی، فوت و درمان، حقی همگانی است و می بایست توسعه فراگیر بیمه پایه برای همه افراد جامعه فراهم شود.

چراغ سحر گفت: تعمیم و گسترش پوشش بیمه ای به ورزشکاران و فعالان ورزشی و فراهم کردن زمینه بهره مندی آنان از حمایت های مربوط به حوادث، درمان، بیماری، بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان ضمن ایجاد اطمینان خاطر و امید به آینده بهتر برای افرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکاران و فعالان ورزشی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند

ورزشکاران و فعالان ورزشی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار می گیرند