مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-16اقتصادي

احداث 140 هزار متر مکعب مخزن در پایتخت برای پایداری آب


محرابیان با اشاره به احداث 140 هزار متر مکعب مخزن که معادل 5 درصد کل مخازن تهران است گفت: با راه اندازی این مخازن شاهد پایداری آب در سطح شهر تهران خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، در آیین بهره برداری بخشی از طرح جامع آبرسانی تهران گفت: پروژه هایی که امروز به مرحله بهره برداری رسید، نقش مهم و حیاتی برای تأمین آب گوارا برای پایتخت کشور دارد.

وی ادامه داد: به دلیل ریزش کوه در سد امیر کبیر به این نتیجه رسیدیم که اهمیت پایداری آب در شهر تهران بسیار مهم است به همین دلیل سعی داریم تا با استفاده از اتصال خطوط به دنبال پایداری آب در تمام سطح شهر تهران باشیم.

به گفته وزیر نیرو اکنون از سدها و نقاط مختلفی آب دریافت می شود و امکان انتقال آب از هر نقطه ای وجود دارد که در مدیریت آب تأثیر به سزایی دارد.

وی ادامه داد: احداث 140 هزار متر مکعب مخزن معادل 5 درصد کل مخازن تهران است که به بهره برداری می رسدکه امید وارم این طرح با همین سرعت پیشروی داشته باشد و با خیال راحت برای تهران تأمین آب داشته باشیم.

محرابیان خاطر نشان کرد: دو نکته کلیدی در تأمین آب از اهمیت به سزایی برخوردار است، اول اینکه از اتلاف این عنصر حیاتی در طول مسیر انتقال و شبکه توزیع جلوگیری کنیم که با ایجاد خطوط جدید محقق می شود و نکته دیگری که وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 140 هزار متر مکعب مخزن در پایتخت برای پایداری آب

احداث 140 هزار متر مکعب مخزن در پایتخت برای پایداری آب