مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-05فرهنگي

زنجان می تواند مهد جشن های آیینی و ملی باشد


کارگردان فیلم سینمایی «نگهبان شب» گفت: زنجان فقط با صنایع دستی نباید شناخته شود، این منطقه می تواند مهد جشن های آیینی، ملی و بین المللی باشد.

- ایسنا/زنجان کارگردان فیلم سینمایی نگهبان شب گفت: زنجان فقط با صنایع دستی نباید شناخته شود، این منطقه می تواند مهد جشن های آیینی، ملی و بین المللی باشد.

سیدرضا میرکریمی شامگاه روز گذشته (13 تیرماه) در نمایش اختصاصی فیلم سینمایی نگهبان شب و آیین تجلیل از استاد علی اکبر اصانلو هنرمند پیشکسوت تعزیه، تلویزیون، سینما، با بیان اینکه یک شهر زمانی با تشخص شناخته می شود که ساکنان آن احساس کنند به یک نسبتی به همدیگر وصل هستند، اظهار کرد: اتفاقات مختلف خاطراتی را می سازد که افراد را به هم وصل کند، اگر وابستگی فرهنگی نباشد شهر فقط محل تجمع افراد تنهایی خواهد بود که افسرده و مایوس هستند.

وی با بیان اینکه جامعه متمدن قصه های زیادی برای بازگو کردن دارد و سرگذشت زیادی دیده و در بزنگاه های سخت می تواند خوب عمل کند، گفت: قصه گوها کمک می کنند تا افراد بهتری به لحاظ تجربه معنوی باشیم و امروز اینجاییم از کسی که 50 و چند سال برای ما قصه گفته تقدیر کنیم.

کاری که یک قصه گو می کند قابل اندازه گیری نیست یعنی ثروت معنوی که با خود می آورد و تولید می کند برای اینکه جامعه را به هم وصل کند و حس های نوع دوستی را زنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان می تواند مهد جشن های آیینی و ملی باشد

زنجان می تواند مهد جشن های آیینی و ملی باشد