مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 19:552023-06-22بين الملل

سی ان ان: گفت وگوهای مورا و باقری به تحولات مثبت منجر شده است


شبکه سی ان ان به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که گفت وگوهای معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و معاون وزیر خارجه ایران تحولات مثبتی در بر داشته است.

- شبکه سی ان ان به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که گفت وگوهای معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و معاون وزیر خارجه ایران تحولات مثبتی در بر داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع دیپلماتیک که نام وی فاش نشده به شبکه سی ان ان گفت که در گفت وگوی های انریکه مورا و علی باقری کنی حرکت رو به جلویی برای احیای مذاکرات درخصوص برنامه هسته ای ایران شکل گرفته است.

این منبع عنوان کرد که در مذاکرات روز چهارشنبه، گفت وگوها بر روی نکات کلیدی ازجمله سطح غنی سازی هسته ای و همکاری ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی متمرکز بوده اند.

این منبع دیپلماتیک همچنین اظهار کرد که مذاکرات دو روزه انریکه مورا و باقری کنی در دوحه تحولات مثبت پیرامون بسیاری از مسائل به همراه داشته اند.

وی در ادامه گفت: محیط کنونی برای کاهش تنش ها مثبت بوده است.

سی ان ان همچنین به نقل از این منبع نوشت: ایرانیان با اروپایی ها گفت وگو کرده اند و گفت وگوهای غیرمستقیمی نیز با آمریکایی ها داشته اند.

این مذاکرات با حمایت قطری ها منجر به تحولات مثبت درخصوص بسیاری از مسائل مربوط به طرفین شده تا حرکت رو به جلوی مثبتی در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: گفت وگوهای مورا و باقری به تحولات مثبت منجر شده است

سی ان ان: گفت وگوهای مورا و باقری به تحولات مثبت منجر شده است