مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:552023-06-26سياسي

«آخرین روز جنگ» به زودی منتشر می شود


کتاب «آخرین روز جنگ؛ خاطرات واقعی زنی از قلب جنگ 33 روزه اسراییل و حزب الله» به زودی توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر و راهی بازار نشر می شود.

- کتاب آخرین روز جنگ؛ خاطرات واقعی زنی از قلب جنگ 33 روزه اسراییل و حزب الله به زودی توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر و راهی بازار نشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب آخرین روز جنگ؛ خاطرات واقعی زنی از قلب جنگ 33 روزه اسراییل و حزب الله نوشته رقیه کریمی به زودی توسط انتشارات شهیدکاظمی منتشر و راهی بازار نشر می شود.

گاهی ملتی که در وسط میدان جنگ و مقاومت زندگی می کنند؛ مقاومت و پایداری جزیی از زندگی عادی آن ها می شود در صورتی که همان اتفاق از نگاه نویسنده ای بیرون از این جامعه یک حماسه و یک رمان و یک داستان بزرگ است.

در داستان های موجود مربوط به جنگ 33 روز لبنان آنچه بیشتر بر آن تمرکز شده؛ داستان های قهرمانی و ایستادگی با نگاهی مردانه است و شاید به این جنگ از نگاه زنانه کمتر پرداخته شده باشد.

آن چه مخاطب کتاب پیش رو با آن مواجه می شود، فقط روایت زندگی یکی از مردم مقاوم در جنگ 33 روزه است؛ خاطرات زنی که در جنگ 33 روزه در روستای خود باقی مانده و جنگ را با نگاه یک همسر و یک مادر و از پشت پنجره های خانه و زیر باران گلوله و صدای شنی های تانک و جنگنده ها دنبال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آخرین روز جنگ» به زودی منتشر می شود

«آخرین روز جنگ» به زودی منتشر می شود