مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-03حوادث

شنا در استخرهای کشاورزی ممنوع است


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: استخر باغ ها و مزرعه ها برای ذخیره آب کشاورزی ساخته می شوند و شنا در آن ممنوع است و در روزهای گرم تابستان به خصوص در مناطق روستایی برای گروه سنی نوجوانان و جوانان حادثه ساز می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: استخر باغ ها و مزرعه ها برای ذخیره آب کشاورزی ساخته می شوند و شنا در آن ممنوع است و در روزهای گرم تابستان به خصوص در مناطق روستایی برای گروه سنی نوجوانان و جوانان حادثه ساز می شود.

سیدمصطفی محتشمیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تماس با سامانه 125 سازمان آتش نشانی در روزهای گرم سال برای نجات افرادی که هنگام شنا در استخرهای ذخیره آب کشاورزی غرق شده اند، افزایش یافته که در برخی موارد نیز منجر به مرگ افراد می شود.

وی افزود: استخرهای ذخیره آب از نوع عایق محافظ کف(ژئوممبران) است و به صورتی ساخته می شوند که بر خلاف استخرهای سیمانی، پله ای برای خارج شدن نداشته و فوق العاده لغزنده هستند و شناگران و حتی همراهان آنها نیز نمی توانند فرد غرق شده را به بیرون استخر کشانده و نجات دهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، تصریح کرد: قانون تصریح کرده است که استخرها باید دارای حریم مشخص، حفاظ فنس کشی شده و تابلوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنا در استخرهای کشاورزی ممنوع است

شنا در استخرهای کشاورزی ممنوع است