مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 12:352023-06-27ورزشي

1000 باشگاه کوهنوردی در کشور فعال است


دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به فعالیت 1000 باشگاه ثبت شده کوهنوردی در سطح کشور گفت: برای توسعه رشته کوهنوردی هیات های استانی فعالیت ورزشی خود را در قالب آموزش، - ایسنا/بوشهر دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به فعالیت 1000 باشگاه ثبت شده کوهنوردی در سطح کشور گفت: برای توسعه رشته کوهنوردی هیات های استانی فعالیت ورزشی خود را در قالب آموزش، استعدادیابی و تجهیزات با مشارکت باشگاه ها توسعه دهند.

حسین مقدم سه شنبه 6 تیر در مجمع انتخابات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان بوشهر ضمن تجلیل از تلاش کوهنوردان بوشهری و باشگاه های این استان اظهار کرد: با توجه به اقلیم استان بوشهر و ظرفیت های موجود میتوان برای توسعه ی رشته های متنوع کوهنوردی برنامه ریزی کرد.

وی اضافه کرد: اسکی و و سنگوردی رشته های المپیکی این رشته هستند که ورزشکاران کشور در این دو رشته صاحب مدال شده اند.

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی درباره ی برنامه های پیش روی این فدراسیون تصریح کرد: کسب سهمیه مسابقات آسیایی چین و چندین اعزام به مسابقات بین المللی از برنامه های پیش روی ما است.

مقدم با اشاره به اهمیت موضوع آموزش گفت: پرتال آموزشی فدراسیون با 250 هزار عضوسالانه بیش از 50 عنوان دوره آموزشی را برگزار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 باشگاه کوهنوردی در کشور فعال است

1000 باشگاه کوهنوردی در کشور فعال است