مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-17سياسي

بنیاد مسکن استان تهران: فرآیند صدور اسناد مالکیتی تسهیل و تسریع می شود


مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: تمهیداتی اندیشیده شده تا فرآیند صدور اسناد مالکیتی با همکاری و تعامل بنیاد مسکن شهرستان، اداره ثبت اسناد و بخشداری ها با سرعت بیشتری تسهیل و تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، طی نشستی با حضور عطاالله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران و جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد که امروز در محل فرمانداری ملارد برگزار شد، مهم ترین مسائل و مشکلات روستاهای این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

صدور اسناد مالکیتی روستاییان، تعیین تکلیف روال اصولی اراضی و احیای بافت فرسوده، لزوم بازنگری طرح های هادی و الحاق به بافت، عمده مسائل مطرح شده در این نشست بود.

عطاالله زمانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران طی این نشست از تفویض اختیارات و تشکیل جلسات کمیته تصویب استان در شهرستان ملارد خبر داد و اظهار کرد: تا پایان سال جاری بازنگری 16 طرح هادی روستایی شهرستان ملارد با تشکیل جلسات کمیته تصویب استان در شهرستان تعیین تکلیف می شود.

وی گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، برای احداث مجتمع 400 واحدی شهرستان ملارد، اقدامات آماده سازی اجرای این طرح ملی تا یک ماه آتی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مسکن استان تهران: فرآیند صدور اسناد مالکیتی تسهیل و تسریع می شود

بنیاد مسکن استان تهران: فرآیند صدور اسناد مالکیتی تسهیل و تسریع می شود