مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 19:102023-06-24اقتصادي

برق خانگی تا حد ممکن قطع نخواهد شد


مدیر شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: به هر میزان در بخش اداری صرفه جویی صورت بگیرد به نفع بخش صنعت، کشاورزی و خانگی خواهد بود.

- ایسنا/البرز مدیر شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: به هر میزان در بخش اداری صرفه جویی صورت بگیرد به نفع بخش صنعت، کشاورزی و خانگی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن کریمی در نشست خبری روز شنبه سوم تیرماه با اشاره به اینکه در تلاشیم تابستان امسال خاموشی برنامه ریزی شده نداشته باشیم، اظهار کرد: انرژی برق در زندگی امروز نقشی اساسی دارد و قطعی آن به بسیاری از فعالیت های روزانه آسیب می رساند.

وی ادامه داد: با اجرای چندین طرح و با به مدار آمدن تعدادی نیروگاه جدید، برای گذراندن تابستانی بی دغدغه گام های جدی برداشته شده است.

وی افزود: از 15 خرداد تا 15 تیر به عنوان زمان هشدار، از 15 تیر الی 15 مرداد به عنوان زمان اضطرار و از 15 مرداد تا 15 شهریور هم مجددا به عنوان دوره هشدار تقسیم بندی شده و برنامه ریزی مصرف هم برمبنای همین دوره ها صورت گرفته است.

وی توضیح داد: در بخش صنعت مقرر شده در هفته هر واحد صنعتی فقط یک شیفت از ساعت 11 صبح الی 23 مدیریت بار و تغییر شیفت داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: در حوزه کشاورزی هم بنا شده فقط در بخش پمپاژها ، در 24 ساعت شبانه روز تنها 5 ساعت قطعی برق داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق خانگی تا حد ممکن قطع نخواهد شد

برق خانگی تا حد ممکن قطع نخواهد شد