مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-20اقتصادي

آغاز خرید توافقی لیموترش رودان و میناب از 31 تیر ماه


خرید توافقی و مشارکتی محصول لیموترش از شنبه 31 تیر در رودان و میناب آغاز می شود.

- ایسنا/هرمزگان مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: خرید توافقی و مشارکتی محصول لیموترش از شنبه 31 تیر در رودان و میناب آغاز می شود.

عیسی برخورداری پور صبح امروز (29 تیرماه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه باغداران در این دو شهرستان برای انعقاد قرارداد به مراکز تعاون روستایی مراجعه کنند، اظهار کرد: محصول لیموترش به قیمت روز از باغداران خریداری می شود.

وی بیان کرد: اداره تعاون روستایی هرمزگان پس از خریداری لیموترش از باغداران با خشک کردن محصول، سود حاصل از فروش لیموترش خشک شده را به باغداران پرداخت می کند.

برخورداری پور تصریح کرد: در مکاتبه با وزارت جهاد کشاورزی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقرر شد پس از بررسی های بیشتر، محصول لیموترش باغداران هرمزگانی به صورت حمایتی نیز خریداری شود.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان اظهار کرد: در خرید توافقی با اختصاص یارانه دولت، محصول لیموترش با قیمتی بیشتر از قیمت خرید فعلی از باغداران خریداری می شود.

برخورداری پور خاطرنشان کرد: اکنون دلالان هر کیلو لیموترش را به قیمت بین 5 تا 7 هزار تومان از باغداران خریداری می کنند، اما در میوه فروشی های بندرعباس این محصول بین 20 تا 25 هزار تومان فروخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خرید توافقی لیموترش رودان و میناب از 31 تیر ماه

آغاز خرید توافقی لیموترش رودان و میناب از 31 تیر ماه