مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-21سياسي

غرب در برابر آموزه های الهی کینه ورزی دارد


امام جمعه بسطام با بیان اینکه هتک حرمت قرآن نشان می دهد که غربی ها در قبال آموزه های الهی کینه ورزی دارند، گفت: هتک حرمت قرآن یک اقدام وحشیانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضوی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه بسطام به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر ضمن تسلیت فرا رسیدن محرم الحرام و ایام شهادت امام حسین (ع) و یارانش در عاشورای سال 61 هجری قمری به بیان واقعه کربلا و سفر آن حضرت در آغاز حرکت از مدینه تا کربلا و فلسفه حضور در منزلگاه های مختلف پرداخت.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) زمانی که به کربلا رسید زمین نینوا را از ساکنان آن به 60 هزار درهم خرید و با آنها شرط کرد که زوارش را به قبرش راهنمایی کنند و آنها را مهمان کنند و در قبال این شرط زمین را دوباره پس از آنکه پولش را پرداخت به آنها واگذاشت.

امام جمعه بسطام در ادامه به توهین و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد اشاره کرد و با محکوم کردن این اقدام نفرت انگیز اظهار داشت: این اقدامات وحشیانه و شیطانی دولت سوئد، در صدور مجوز برای آتش زدن قرآن کریم، نشان از عمق استیصال و کینه ورزی دولت های غربی در برابر آموزه های حیات بخش کلام الهی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب در برابر آموزه های الهی کینه ورزی دارد

غرب در برابر آموزه های الهی کینه ورزی دارد