مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-15سياسي

مداح آرمانی از بدعت و غلو پرهیز می کند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مداح آرمانی اهل بدعت و غلو نیست و همواره تلاش می کند تا پیام مکتب حسینی را به شکل عقلانی به مخاطب منتقل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر شنبه در اجلاسیه شهدای مداحان، شعرا و ریش سفیدان حسینی در تالار ولایت اردبیل اظهار کرد: امام حسین (ع) حقیقت قیام خود را به صراحت بیان کرده تا در طول تاریخ این پیام دچار خط انحرافی نشود.

وی با بیان اینکه مداح و شاعر اهل بیت همواره صاحب بصیرت و عقلانیت است، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند تا با تهیه و ارائه خوراک غلوآمیز و ترویج بدعت ها مکتب بااصالت حسینی را دچار انحراف و انحطاط کند در حالی که باید مراقبت بیشتری را در این حوزه شاهد باشیم.

امام جمعه اردبیل کار ارزشمند مداحان، شعرا و ریش سفیدان محلات را در حقیقت جهاد تبیین اعلام کرد و گفت: مردم مؤمن و حسینی اردبیل همواره به امام تشنه لب خود لبیک گفته و در این صحنه سعی کردند تا عمق وفاداری خود را به مکتب حسینی نشان دهند.

عاملی افزود: در این جریان ناب شعرا و مداحان وظیفه و رسالت خطیری برعهده دارند تا به دور از غلو و حرکت های ظن آور به نحوی عمل کنند تا شایستگی های این مکتب نمودی حقیقی پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداح آرمانی از بدعت و غلو پرهیز می کند

مداح آرمانی از بدعت و غلو پرهیز می کند