مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 23:502023-07-15فرهنگي

قم در حوزه فرهنگ و هنر جایگاه و موقعیت ممتازی دارد


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به جایگاه و موقعیت ممتاز قم در حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: جامعه از هنرمندان قم انتظار دارد که آثاری با مبانی ایرانی و اسلامی دینی تولید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرعلی عموزاده شامگاه شنبه در آیین اختتامیه سیزدهمین دوسالانه تصویرگری استان قم به جایگاه و موقعیت ممتاز قم در حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: جامعه از هنرمندان قم انتظار دارد که آثاری با مبانی ایرانی و اسلامی دینی تولید کنند، چرا که وقتی نام قم در کشور مطرح می شود، همگان به موقعیت دینی این شهر اشاره می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اضافه کرد: اگر می خواهیم هویت ایرانی اسلامی را بازسازی کنیم باید فرهنگ و هنر را در اولویت کشور قرار دهیم.

وی همچنین در تعبیری از هنرمندان به عنوان بهشتیان یاد کرد و گفت: هنرمندان در صفات جمال الهی سیر می کنند و همه اسمایی که در یک هنرمند تجلی پیدا می کند، صفات جمال است و در واقع هنرمند بهشت را از دنیا انتخاب کرده و در نشئه آخرت هم جایگاهی جز بهشت ندارد.

معرفی برگزیدگان سیزدهمین دوسالانه تصویرگری استان قم در بخش پایانی این مراسم، رضوانه خاوری، حکیمه شریفی، مرضیه صادقی، زهرا خمسه و طاهره شمسی به عنوان برگزیدگان بخش رقابتی سیزدهمین دوسالانه تصویرگری استان قم معرفی و تجلیل شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم در حوزه فرهنگ و هنر جایگاه و موقعیت ممتازی دارد

قم در حوزه فرهنگ و هنر جایگاه و موقعیت ممتازی دارد