مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-22اقتصادي

الزام شماره گذاری خودرو و موتورسیکلت به دریافت مجوز از ستاد نوسازی خودرو


پس از ابلاغ الزام ارائه گواهی اسقاط برای شماره گذاری خودروهای وارداتی توسط ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، رییس این سازمان به صراحت اعلام کرد که شماره گذاری انواع خودروها و موتورسیکلت های نوشماره بدون دریافت مجوز ستاد نوسازی ناوگان واسقاط .

- پس از ابلاغ الزام ارائه گواهی اسقاط برای شماره گذاری خودروهای وارداتی توسط ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، رییس این سازمان به صراحت اعلام کرد که شماره گذاری انواع خودروها و موتورسیکلت های نوشماره بدون دریافت مجوز ستاد نوسازی ناوگان واسقاط خودروهای فرسوده ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آنکه ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، ارائه گواهی اسقاط برای شماره گذاری خودروهای وارداتی (اعم از نو و کارکرده) را ضروری اعلام و تاکید کرد که تا زمان تصویب آیین نامه، در ازای شماره گذاری هر دو خودروی وارداتی بایستی گواهی اسقاط یک خودروی فرسوده ارائه شود، حال این سازمان تاکید کرده است که شماره گذاری خودروها و موتورسیکلت های نوشماره، بدون دریافت مجوزِ ستاد نوسازی ناوگان واسقاط خودروهای فرسوده ممنوع است.

طبق اعلام این سازمان، مهران سالاریه- رییس سازمان نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده - ضمن اشاره به ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو و اصلاحیه این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام شماره گذاری خودرو و موتورسیکلت به دریافت مجوز از ستاد نوسازی خودرو

الزام شماره گذاری خودرو و موتورسیکلت به دریافت مجوز از ستاد نوسازی خودرو