مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-25سياسي

عباسی: وزارت جهاد کشاورزی تعرفه صادرات محصولات کشاورزی را منطقی اعلام کند


نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی از اقدامات خوبی که به همت دولت و مردم در حوزه انتخابیه اش انجام شده قدردانی کرد و گفت: تعرفه بر صادرات محصولات کشاورزی باید منطقی و با اعلام قبلی باشد.

- نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی از اقدامات خوبی که به همت دولت و مردم در حوزه انتخابیه اش انجام شده قدردانی کرد و گفت: تعرفه بر صادرات محصولات کشاورزی باید منطقی و با اعلام قبلی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون عباسی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شهرستان های کازرون و کوه چنار، اقدامات خوبی تاکنون به همت دولت و مردم صورت گرفته است.

در حوزه تامین آب، احداث سد نرگسی و آبگیری به موقع آن نوید بخش رشد اقتصادی و رفاه بیشتر مردم است، با وجود خشکسالی ها با صبوری مردم و تلاش دولتمردان آب شرب تامین شده است و با همکاری بیشتر مردم در جلوگیری از تلفات آب در آینده ای نزدیک مشکلی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب به بهره برداری رسیده است و تکمیل شبکه جمع آوری پساب شهری شروع شده است، گفت: در صورت همکاری و مسئولیت پذیری وزارت نیرو مشکل کشاورزی، باغداری و صنایع در مناطقی از حوزه انتخابیه قابل حل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسی: وزارت جهاد کشاورزی تعرفه صادرات محصولات کشاورزی را منطقی اعلام کند

عباسی: وزارت جهاد کشاورزی تعرفه صادرات محصولات کشاورزی را منطقی اعلام کند