مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-22اقتصادي

نقش مهم احداث پست شهرک صنعتی صومعه سرا در تولید و اشتغال


مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: احداث پست شهرک صنعتی صومعه سرا نقش مهمی در تولید و اشتغال ایفا می کند و برای برق منطقه ای حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن داراب زاده صبح شنبه در بازدید از روند اجرایی احداث پست شهرک صنعتی صومعه سرا در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرک های صنعتی نقش مهمی در تولید، اشتغال و رشد و توسعه دارند، احداث این پست برای شرکت برق منطقه ای گیلان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی افزود: هدف از اجرای این پروژه، افزایش 2 برابری ظرفیت توان الکتریکی پست می باشد در واقع با استقرار 2 دستگاه ترانسفورماتور 30 مگاولت آمپر در پست، ظرفیت آن به میزان 100 درصد افزایش خواهد یافت.

داراب زاده در خصوص وضعیت شبکه برق گیلان گفت: 16 پروژه زیرساختی و زیربنایی در جای جای نقاط استان در راستای افزایش ظرفیت شبکه برق گیلان را در دست اجرا داریم که با بهره برداری از این پروژه ها، وضعیت شبکه برق استان گیلان به نحو چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به مصوبه تأمین 20 درصد برق مصرفی افزود: با توجه به این مصوبه و موظف بودن دستگاه های اجرایی، ادارات مؤسسات و شرکت های دولتی و … در خصوص تأمین 20 درصد برق مصرفی ساختمان های خود از انرژی های تجدید پذیر، شرکت برق منطقه ای گیلان جهت تأمین بخشی از انرژی مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم احداث پست شهرک صنعتی صومعه سرا در تولید و اشتغال

نقش مهم احداث پست شهرک صنعتی صومعه سرا در تولید و اشتغال