مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:002023-06-27سياسي

گردهمایی فعالین رسانه ای با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان


گردهمایی فعالین رسانه ای و فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری مهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا بیان اینکه رسانه های انقلابی باید مراقب باشند که مذاق جامعه سالم بماند و تغییر نکند، عنوان کرد: رسالت عظیم یک رسانه انقلابی مراقبت از این است که ذائقه جامعه نسبت به سمت منفی دیدن سوق پیدا نکند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه برای تغییر نکردن ذائقه مردم علاوه بر تغییر مثبت واقعیت ها، رسانه ها نیز باید روایت هایشان مناسب باشد، گفت: جامعه مطالبه گر، جامعه ای فضیلت گرا است و مسئولین نیز نباید در برابر یک فضیلت اجتماعی قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اگر مطالبه گر بار بیاید و پیش رود، عدالت در جامعه محقق خواهد شد اما باید این مطالبه گری ها نیز به حق باشد.

آیت الله شعبانی تصریح کرد: اقدامات و نوآوری هایی در دستور کار خبرگزاری مهر قرار گرفته که در این زمینه می توان به استقبال مناسب جوانان از کافه گفتگو سخن گفت.

به رسالت امروز رسانه های انقلاب اسلامی توجه کنیم در ادامه، حبیب میرزایی با اشاره به حوزه های محوری و سیاست گذاری های صورت گرفته در خبرگزاری مهر اشاره کرد و گفت: سعی شده است تا بر اساس نظام مسائل استان همدان وارد کار شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی فعالین رسانه ای با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان

گردهمایی فعالین رسانه ای با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان