مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:202023-06-26بين الملل

وزیر خارجه اردن در دیدار با گریفیث: آینده پناهجویان سوری در کشور خودشان است


وزیر خارجه اردن در دیدار با معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه درباره پناهجویان سوری تاکید کرد که آینده آنها در کشور خودشان است.

- وزیر خارجه اردن در دیدار با گریفیث: آینده پناهجویان سوری در کشور خودشان است وزیر خارجه اردن در دیدار با معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه درباره پناهجویان سوری تاکید کرد که آینده آنها در کشور خودشان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، وزارت خارجه اردن در بیانیه ای اعلام کرد که ایمن الصفدی، وزیر خارجه این کشور در دیدار با مارتین گریفیث، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه درباره مساله پناهجویان سوری در اردن و ایجاد شرایط و فضای مناسب برای بازگشت داوطلبانه آنها به کشورشان گفت وگو کرد.

طبق این بیانیه، الصفدی به گریفیث تاکید کرد که آینده پناهجویان سوری در کشور خودشان است و این امر نیازمند این است که اقدامات واقعی برای ایجاد شرایط لازم جهت بازگشت آنها انجام شوند.

وزیر خارجه اردن در ادامه این دیدار نیز بر اهمیت تقویت همکاری ها میان اردن و سازمان ملل جهت تامین نیازهای پناهجویان و ایجاد شرایط مناسب برای بازگشت داوطلبانه و در امنیت آنها به کشورهایشان تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه اردن در دیدار با گریفیث: آینده پناهجویان سوری در کشور خودشان است

وزیر خارجه اردن در دیدار با گریفیث: آینده پناهجویان سوری در کشور خودشان است