مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-01اجتماعي

برپایی 37 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی در بهار


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار از برپایی 37 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی توسط آموزش و پرورش در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار از برپایی 37 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی توسط آموزش و پرورش در این شهرستان خبر داد.

حسین فیض اللهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان فعالیت کانون های تابستانی آموزش و پرورش با راه اندازی این تعداد پایگاه با 96 رشته مختلف آغاز شده که دانش آموزان در فصل تابستان می توانند از این کلاس ها بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان برای حضور در کلاس های اوقات فراغت در سامانه نورینو ثبت نام اینترنتی انجام داده اند، افزود: علاوه بر بهره مندی دانش آموزان از کلاس های طرح غنی سازی اوقات فراغت در این برنامه ها سعی شده تا با حرفه آموزی لازم هر یک از دانش آموزان حرفه و مهارت مورد علاقه خود را نیز فرابگیرند.

فیض اللهی با بیان اینکه کلاس های طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان تا شهریورماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: استفاده مطلوب و هدفمند از اوقات فراغت می تواند تأثیر مهمی در بهبود کیفیت زندگی دانش آموزان و توانمندسازی آنها در حیطه های اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 37 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی در بهار

برپایی 37 پایگاه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی در بهار