مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-11سياسي

تشکیل جلسه شورای عالی هلال احمر و تصویب نخستین آیین نامه عضویت


در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر، کلیات آیین نامه عضویت این جمعیت برای نخستین بار بررسی و تصویب شد.

- در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر، کلیات آیین نامه عضویت این جمعیت برای نخستین بار بررسی و تصویب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولین آیین نامه عضویت و جذب داوطلب جمعیت هلال احمر، در نشست شب گذشته شورای عالی جمعیت بررسی و کلیات آن با اعمال اصلاحاتی محدود و با رای تمامی اعضا به تصویب رسید.

این آیین نامه 10 ماده و 5 تبصره دارد و پیش از این در کمیسیون دائمی شورای عالی برای تنظیم آن ساعت ها کار کارشناسی صورت گرفته بود.

کولیوند رییس جمعیت هلال احمر تهیه و تنظیم این آیین نامه را ضرورتی دانست که سال ها انجام نشده بود.

درویش پور معاون حقوقی جمعیت هلال احمر در نشست شورای عالی، پیش از تصویب این آیین نامه در دفاع از آن گفت: تعریف شفاف و دقیق از عضو و تفاوت آن با داوطلب ، همراه با توجه ویژه به فرآیند جذب، نگه داشت و ساماندهی اعضا و همچنین وظایف واحدهای تابعه در مقابل اعضا و داوطلبان از مهم ترین موضوعاتی است که با تصویب و ابلاغ این آیین نامه برای اولین بار، تعیین تکلیف می شود.

وی ادامه داد: در ماده 6 اساسنامه جمعیت هلال احمر مصوب مجلس شورای اسلامی آمده است: هر کس از زن و مرد و کوچک و بزرگ، بدون ملاحظات سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل جلسه شورای عالی هلال احمر و تصویب نخستین آیین نامه عضویت

تشکیل جلسه شورای عالی هلال احمر و تصویب نخستین آیین نامه عضویت