مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 16:552023-07-06دانش

دستگیری عوامل انتشار سؤالات کنکور علوم تجربی و ریاضی


معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد اقدامات انجام شده در مورد سلامت آزمون کنکور گفت: در روزهای اخیر و همزمان با برگزاری آزمون سراسری تعدادی از سرشبکه های کلاهبرداری و شیادی در استان های مختلف دستگیر شدند.

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه عوامل انتشار سؤالات کنکور گروه علوم تجربی و ریاضی و فنی دستگیر شدند، گفت: در آزمون این دو گروه تعداد بسیار محدودی از صفحات حین برگزاری آزمون در دقایق پایانی قبل از جمع آوری دفترچه های مربوطه منتشر شد که با توجه به محدودیت زمانی در جمع آوری پاسخنامه ها فرصتی برای دریافت پاسخ سؤالات وجود نداشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرسول پورعباس ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری نوبت دوم کنکور 1402، با بیان اینکه خوشبختانه آزمون های نوبت اول و نوبت دوم آزمون سراسری در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، گفت: با مشارکت و همکاری دستگاه های اجرایی، انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و قضایی آزمون به شکل مطلوبی برگزار و زمینه اجرای عدالت آموزشی و شایسته گزینی فراهم شد.

  معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد اقدامات انجام شده در مورد سلامت آزمون سراسری، گفت: در روزهای اخیر و همزمان با برگزاری آزمون سراسری تعدادی از سرشبکه های کلاهبرداری و شیادی در استان های مختلف دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عوامل انتشار سؤالات کنکور علوم تجربی و ریاضی

دستگیری عوامل انتشار سؤالات کنکور علوم تجربی و ریاضی