مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 20:402023-06-23اجتماعي

واکاوی ماجرای تعریض بزرگراه شهید خرازی اصفهان


تعریض بزرگراه شهید خرازی با توجه به ترافیک و حجم تردد در این مسیر یک مسئله مطرح شده در میان مسؤولان شهری و پلیس راهور است که امکان و عدم آن با اظهارات مختلفی روبرو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بزرگراه شهید خرازی کلان شهر اصفهان بیشتر ساعات شبانه روز زیر حجم ترافیک انبوه خودروهاست که مسئله تعریض آن در میان مسؤولان مطرح شده اما در این میان اظهارات پلیس راهور و شهرداری اصفهان موجب گمانه زنی هایی در خصوص امکان و عدم تعریض این بزرگراه شده است.

در همین راستا محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: باتوجه به لزوم تکمیل رینگ چهارم و انجام اصلاحات ترافیکی ضروری تر در کلانشهر اصفهان به نظر می رسد تمرکز مدیریت شهری باید بر تکمیل اولویت ها باشد، بزرگراه شهید خرازی با توجه به ساختاری که دارد امکان تعریض های مقطعی را ندارد.

وی تصریح کرد: هرگونه مسؤولیت در برابر عواقب احتمالی ترافیکی درخصوص اقدامات عمرانی غیر ضروری و تخصصی متوجه پیمانکار و مجری مربوطه خواهد بود.

محمدی ادامه داد: در حالت های عادی که ترافیک کلان شهر اصفهان روان است، بزرگراه شهید خرازی در تمام ساعات روز ترافیک سنگین دارد و از تراکم بسیار بالایی برخوردار و باعث کلافه شدن شهروندان و مسافران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی ماجرای تعریض بزرگراه شهید خرازی اصفهان

واکاوی ماجرای تعریض بزرگراه شهید خرازی اصفهان