مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 13:452023-07-02سياسي

24 شرکت دانش بنیان محصولات خود را در نمایشگاه شهر هوشمند عرضه کردند


صندوق نوآوری و شکوفایی با برپایی پاویونی در نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شهر هوشمند ایران، آخرین دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در این حوزه را عرضه کردند.

- صندوق نوآوری و شکوفایی با برپایی پاویونی در نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شهر هوشمند ایران، آخرین دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در این حوزه را عرضه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پاویون شرکت های دانش بنیان در چهارمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی شهر هوشمند ایران از امروز 11 تیر ماه جاری به مدت سه روز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران برپا شد و تا روز 13 تیر ماه ادامه دارد.

در بخش پاویون دانش بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی، 24 شرکت دانش بنیان به ارائه محصولات و دستاوردهای دانش بنیان ها می پردازند.

سیستم های صوت تحت شبکه یکی از شرکت های دانش بنیان با محصول پیجینگ تحت شبکه به نمایشگاه آمده است.

سیستم های صوت تحت شبکه به منظور انتقال اطلاعات صوتی از قبیل پخش اتوماتیک اذان، موزیک، اعلام وضعیت اضطراری، ارسال آنلاین صوت و پخش هر نوع پیام صوتی بر بستر شبکه طراحی شده است و این قابلیت را دارد که بدون محدودیت زمانی و مکانی با کیفیت بسیار بالا و پشتیبانی از انواع فرمت های صوت، اطلاعات صوتی را ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 شرکت دانش بنیان محصولات خود را در نمایشگاه شهر هوشمند عرضه کردند

24 شرکت دانش بنیان محصولات خود را در نمایشگاه شهر هوشمند عرضه کردند