مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-17دانش

فرصت انتخاب رشته آزمون دستیاری تمدید شد


فرصت انتخاب رشته محل آزمون دستیاری برای دومین بار تمدید شد.

- فرصت انتخاب رشته محل آزمون دستیاری برای دومین بار تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرصت مجدد انتخاب رشته پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی از ساعت 8 صبح چهارشنبه، 28 تیر آغاز می شود و تا ساعت 24 روز پنج شنبه 29 تیر ماه ادامه دارد.

داوطلبانی که دوره پزشکی عمومی خود را با سهمیه بومی مناطق محروم پذیرفته شده اند و بر اساس قوانین مندرج بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مجاز به شرکت و انتخاب رشته محل شده اند، مجاز به انتخاب رشته در هریک از سهمیه های اعمالی (آزاد یا قانون برقراری عدالت آموزشی) هستند.

با لحاظ ماده 3 قانون اصلاح قانون برقراری عدالت آموزشی مصوب 23 بهمن ماه سال 1401، پذیرفته شدگان سهمیه این قانون که حائز شرایط آیین نامه های استعدادهای درخشان مصوب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند، صرفاً در همان سال فارغ التحصیلی مجاز هستند در آزمون های دستیاری تخصصی در رشته مورد نیاز دانشگاه یا دانشکده علوم پزشکی محل تعهد شرکت کنند و در صورت قبولی، مجموع تعهدات دو مقطع را پس از فارغ التحصیلی در محل تعهد به صورت آموزشی یا درمانی سپری کنند.

بنابراین، مشمولین ضوابط استعداد درخشان صرفاً در رشته های مورد نیاز دانشگاه محل انجام خدمت امکان شرکت در آزمون و ادامه تحصیل را داشته و در صورت عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت انتخاب رشته آزمون دستیاری تمدید شد

فرصت انتخاب رشته آزمون دستیاری تمدید شد