مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-04اجتماعي

تجلیل از 100 نخبه مهارتی هنرستان های آمل


100نخبه مهارتی هنرستانهای شهرستان آمل به واسطه سالها پشت نوبت ماندن برای قدردانی از تلاش های این هنرجویان، در نهایت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در آیینی تجلیل شدند.

- دراین آیین که با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران و مدیران هنرستانهای فنی وحرفه ای و دانشکده های فنی وحرفه ای و علمی کاربردی آمل برگزار شد، از 100 نفر از هنرجویان، نخبگان مهارتی هنرستانها ومدیران ومعلمان آنها تجلیل شد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل، در این آیین گفت: هرسال ازنخبگان علمی دانش آموزی درسطح شهرستان آمل مراسم های تجلیل برگزار می شد، اما جای قدردانی از نخبگان مهارتی درسطح هنرستانها وشهرستان آمل خالی وکم بود.

حجت الاسلام محمدعلی ابراهیم زاده افزود: دانش آموزان هنرستانی تنها کسانی هستند که بعد از تحصیل به جامعه خدمت می کنند و در دستیابی به شغل دچار مشکل نیستند.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه اشتغال به عنوان اصلی ترین مشکل کشور ما محسوب می شود، دانش آموزان هنرستانی نه تنها برای جامعه مشکل آفرین نیستند بلکه خود با ایجاد شغل به جامعه خدمت می کنند.

رییس اداره آموزش وپرورش آمل با بیان اینکه دانش آموزان وهنرجویان این شهرستان درسالهای اخیر به واسطه خلاقیت های فردی در رشته های تحصیلی درمسابقات مهم استانی وملی درخشش داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 100 نخبه مهارتی هنرستان های آمل

تجلیل از 100 نخبه مهارتی هنرستان های آمل