مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:362023-07-19سياسي

برخورد قاطع با ترک فعل مسوولان در رفع موانع تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امروز و در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان و در راستای بازدیدهای هفتگی مسوولین ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کردستان از کارخانجات و واحدهای تولیدی، از شرکت قزل آلای وحدت سنندج واقع در شهرک ننله بازدید کرد.

رییس کل دادگستری استان کردستان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این واحد تولیدی همانند سایر واحدهای تولیدی استان از حمایت های قضایی دادگستری استان برخوردار است.

حسینی ضمن تاکید بر لزوم ورود جدی ادارات راه و شهرسازی و آب و فاضلاب شهری و همچنین بانک کشاورزی استان در راستای رفع مشکلات موجود در این واحد تولیدی، اظهار داشت: مقرر شده مشکلات این واحد تولیدی ابتدا در کارگروه فنی و حقوقی ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی بصورت کارشناسی بررسی شود و نتیجه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با حضور اعضای مربوطه بررسی و اتخاذ تصمیم نهایی شود.

رییس دستگاه قضایی استان کردستان افزود: در سال مهار تورم و رشد تولید، اگر دادگستری استان شاهد سستی و اهمال مدیر یا مسوول هر کدام از ادارات اجرایی در زمینه رفع موانع تولید باشد، در راستای دستورالعمل ترک فعل مدیران، موضوع را با جدیت بررسی و برخورد مقتضی را انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با ترک فعل مسوولان در رفع موانع تولید

برخورد قاطع با ترک فعل مسوولان در رفع موانع تولید