مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-09بين الملل

روسیه: اوکراین می خواهد نیروگاه هسته ای زاپروژیا را هم منفجر کند


سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اعتراف معاون وزیر دفاع اوکراین به انفجار پل کریمه هشدار داد که «رژیم کی یف» می خواهد نیروگاه اتمی زاپروژیا را منفجر کند.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اعتراف معاون وزیر دفاع اوکراین به انفجار پل کریمه هشدار داد که رژیم کی یف می خواهد نیروگاه اتمی زاپروژیا را منفجر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ماریا زاخارووا ، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به اعتراف دولت اوکراین به انفجار پل کریمه هشدار داد که دولت اوکراین اکنون به دنبال انفجار و انهدام نیروگاه هسته ای زاپروژیا است.

زاخارووا در پاسخ به اعتراف هانا مالیار، معاون وزیر دفاع اوکراین گفت: این رژیم تروریستی کی یف است؛ آنها اکنون از طریق آسیب زدن نظامند به نیروگاه هسته ای زاپروژیا، به دنبال نجات خودشان هستند.

وی همچنین افزود: نشست (آتی) ناتو باید توجه ویژه ای به این مسئله مهم داشته باشد، زیرا بخش مهمی از اعضای ناتو در دامنه و نفوذ خرابی آن (نیروگاه زاپروژیا) قرار دارند.

قرار است اجلاس آتی ناتو 11 تا 12 جولای (20 و 21 تیر ماه) در ویلینیوس برگزار شود و انتظار می رود یکی از دستور جلسات اصلی آن، موضوع پیوستن کی یف و سوئد به این ائتلاف نظامی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: اوکراین می خواهد نیروگاه هسته ای زاپروژیا را هم منفجر کند

روسیه: اوکراین می خواهد نیروگاه هسته ای زاپروژیا را هم منفجر کند