مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-13اقتصادي

سیاست قیمتگذاری دستوری درست نیست


دبیر انجمن زنجیره های تولید گوشت مرغ کشور باتاکید براینکه سیاست قیمت گذاری دستوری درست نیست، گفت: اگر دولت اصرار به اجرای این سیاست دارد دست کم جانب انصاف را رعایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا مبصری شامگاه چهارشنبه در نشست نمایندگان، مدیران و فعالان اقتصادی با وزیر جهاد کشاورزی، اظهار کرد: در سال های گذشته ضعف شدید در سیاستگذاری و اجرا باعث صدمات جدی به حوزه کشاورزی شده است.

دبیر انجمن زنجیره های تولید گوشت مرغ کشور با بیان اینکه متأسفانه بخش کشاورزی برای 8 فصل مداوم دچار رشد منفی و زیاندهی است، افزود: این نتیجه رویکرد نادرست مسئولان بالادستی در بخش کشاورزی است.

وی وضعیت اقتصادی و درآمدی مردم گلستان را نامناسب ارزیابی کرد و گفت: به کجا می رویم که چشم انداز یک استان دستیابی به میانگین درآمد کشور است.

مبصری با تاکید بر اینکه گلستان خام فروشی می کند، اضافه کرد: سرکوب قیمت وضعیت تولیدکنندگان مرغ را دشوار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر تغییری در رویکرد اتفاق بیافتد شاید بتوان به آینده استان امیدوار بود در هر حال گلستان نیازمند حمایت است و نباید قیمت و درآمد تولیدکنندگان سرکوب شود.

این فعال اقتصادی ضمن یادآوری اینکه دست پنهان تولیدکننده را در مقابل مصرف کننده قرار می دهد، افزود: در حال حاضر تولیدکنندگان صنعت طیور با ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست قیمتگذاری دستوری درست نیست

سیاست قیمتگذاری دستوری درست نیست